Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LeTiH BaNgAt???

letih....
naPa ek....
seBab......
Tak Cukup Tidur kot??????........

Yess......
Itulah jawapan yang TePat......
memang ari ni aku rasa penat sangat.....
jauh kot travel.....
balik kg kan biasa la......

PaGi ni macam biasa le gerak dari Kl kul 5.45a.m
malasnya nak P skolah....tp pk tjwab kena ditunaikan
TaKPela nak buat camne......
Sampai jer kuarters etak beg n aper lagik ZZzzzz le jap....

Dalam kul 7.15a.m tersedar ....
UPpppps ah lewat la DiEana.....
tudung x gosok lagi...ape daa.......
cakap dalam ati alaa nak ambik cti lagi ker....
Eh x bleh la....dah sampai skolah kena p jugaa....
last capai je Tudug yang tersangkut kat dinding 2....
nasib baik pakai trek n T;shirt jek ari ni.....
kalau tak ?????? pakaii baju x berGosOk la jawabnya....

He..he...cikgu...cikgu ape nak jadik la....
Alkisah kat skolah Plak.....dtng pagi2 dah kena sound kat GPK
mccm ni la ayat dier...
Dieana: ari ni kena lead Senamrobik.....org PPD nak datng tgk....
Ahhhhhh....tension bangak le,.....dah le penat.....x abis2 lagi ker,......
boring gile....aku buat muko poyo jer....,x kuasa aku malas....malas....

Last aku buat bodoh jer...masa smua naik pentas nak perform senamrobik.....
aku dok kat bawah.....ahhh jadik pengikut setia pun tak pe la.....
x kuasa nak layan...badan ni dah penat giler...

TOIng...Toing....Toing
Nak tahu aper jadinya....Si GPK ni tak puas ati....
dia bleh ambil MICropon turrrr....
P buat annocement.....(tah betul aku eja...ah lantak le)

PERHATIAN>>>DIEANA SILA NAIK KE PENTAS UTAMA
eeeeee...geram...geram....
student dah tepuk tangan ni....
aku ngan gaya malasnya jalan p naik pentas......
ngan mullut membebelnya....aku cakap.....
"akak saya penat la....lagipun sabtu ni saya x bleh join....
ahh lantak la dia nak marah.....
ngan selamba aku turun bawah...ngan muka bengang...
sakit ati....nak marah smua ader.....
sampai nak kuar air mata ni wooo(manja siot)

Aku ikut je senamrobik.....n masauk kelas cam biasa
Balik jerk skolah....
aper lagi ZzZZZzzzz sampai la kul 7.30p.m...
nasib la jauh pada B kalau tak mati aku....

Ha....tu la nak citer penat punya pasal smua
orang aku marah...lantak la kau tu GB ker GPK ker....
smua aku bedakl jerk.....anyway jangan nak suh aku buat
aper-aper time aku penat...he..he

Ok la daa...daaa...
dah ngantuk ni aper lagi nak ZZZZZ
aper le diana ni asyik membuta jer.....hik..hikkk
lantak la aper orang nak kata....
yang aku tahu aku penat bangat!!!!!!!!!

0 ulasan:



Post a Comment