Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::BALIK KAMPUNG::

hai.....

ari ni aku baru sampai dari kampung......

aku balik kg ari ahad malam coz mak mertua aku sakit tenat.....

aku balik jam 11 malam n sampai kat kelantan kul 5 pagi....
sian kat B dia kerja malam tapi terpaksa balik coz maknya dh x sihat
jadi aku terpaksa la ambik cuti kecemasan.....nak buat camna

Hari ahad msa kat hospital kb aku call GB....
cakap nak cuti esokk...call punya call x angkat la plak...
last skali aku sms n cakap aku terpaksa balik ngan sebab.......
GB call aku dan cuti diluluskan..alhamdulillah.....
Masa kat hospital ni aku dah takut coz darah mak mertua aku ni dah 200 lebih
punya la tinggi tapi aku sabar je.....B aku tengok dah gelisah...
aku tak tinggal B..aku slalu di smping dia nakbagi support...
cian aku tengok kat dia...muram je....sabar la B nak buat camna

Dah dekat 4 jam kat hospital aku balik la umah B...mak dia pun dibenarkan bailik..
doktor suspek ade kman kat paru-paru dia.....balik je umah mak B muntah2 lagi...
aku hanya mampu melihat je....cian aku tengok....malam 2 aku tgk maK B dah ok skit...
kami pun minta izin nak balik sebab smua ader kerja....
aku dapat lihat muka mak B berubah tapi dia nak buat camna....

Ari isnin petang kitorang balik kl....gerak dari kelantan kul 5 petang dah...
sampai kat kl dah kul 3 pagi...penat la....aku dah terpk nak sambung lagi cuti....
last-last kul 6.30 pagi aku call GPK n cakap ambil cuti lagi sehari sebab aku memang dah tak larat nak balik PD....nasib baik la dapat.....
pagi kul 12 baru aku bangun sebab ak dah memang penat giler...

Ha...ni baru bleh buka internet..tengok email....YM n berblog....
penat sangat tapi gembira coz blog aku dah ader follower...
thanks buat follower...moga kita bleh berkenalan ngan lebih lagi...
ok la daa....daaa kiter jumpe di entry lain....

0 ulasan:



Post a Comment