Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::dAPaT hADIAH..hADIAh....DAN hADIAH



salam smua.....

Tah ler aku rasa minggu ni mingu yang menerima hadiah...
nak kata hari lahir tak...nak kata anirvesery tak...tah le ari ape..
ari bernasib baik kot.he..he..

Ok le aper pun kiter layan hadiah yang aku dapat untuk minggu ni sahaja...

Hadiah pertama aku dapat dari mak mertua aku...Cuti Israk Mikraj aku balik kampung..
kebetulannya mak mertua aku tu tak berapa sihat lagi..jadi aku pun balik ler ngan B n adik dier
Langkah kanan kot balik....aku balik pun tak plan..petang sabtu kitorang balik....
Ahad pagi tu aku,mak mertua n adik ipar aku kuar p pekan (pasir Mas)...jalan-jalan lalu ler satu kedai ni.....aku cadang nak tukar barang pas tu adik ipar aku pun sama....last-last barang tak tukar tapi aku dapat benda ni..nak tgk tak....

Jeng..jeng..
..
..
..
..
..




Ni ler hadiah yang mak mertua aku bagi....
  1. Rantai berserta loket love...
  2. Subang...
Aku suke bangat...malu sbenarnya nak timer...tapi dah dier bagi nak buat camne ambij jer lerr..Ape pu time kasih maa..kerana menyaynagi menantumu ni macam anak sdiri...
Subang 2 dier beli dua pasang..satu untuk aku dan satu lagi utk adik ipar aku....

Hadiah kedua lak aku dapat dari sapa lagi kalau bukan B.Kitorang sampai Kl Isnin pagi...
kebetulan ari isnin aku tak keja..jadi aku dok Kat KL lagi....Bgn tido B pun cakap jom kiter jalan-jalan sambil tengok barang..aku pun aper lagi bersiap ler.....Kitorang p IOI,OUG dan last skali pergi KL SOGO.....sambil jalan B pun cakap...gaji dier dah masuk ari ni...mai ler nak p survey barang tu.......???.aku cakap jom ler...dier cakap dier nak beli satu lagi sebab nak guna 2..aku pun cakap ok jer.....

survey punya survey jumpe ler yang berkenang..aku tgk jer dia pilih..aku diam jer...pas tu tiba-tiba dier cakap..nak ke..kata nak guna 2 gak...aku pun cakap x nak ler x de duit..gaji tak dapat lagi(ngan nada sedih..)pas tu die cakap ambik yang sama nak tak....aku pun senyum-senyum jer ler...akhirnya dia beli gak kat aku....sukenye...korang nak tahu tak aper dier....
ni ler barang dier...


Ha ni ler hadiah yang aku dapat dari B...tah nokia siri brapa yang Xpress Music...sbenarnya ni tepon kedua kitorang...dah orang nak blanja aku ambik jer ler...tima kasih B..nanti ma ada duit ma blanja B plak yer....suka tepon ni sebab dia pnya sound best....

OK...OK..hadiah pertama dari Mak mertua,,kedua B dan ketiga orang yang paling baik ngan aku..my best friend yang berada jauh di sarawak....sapaer lagi (Cik ma kiter ler)sebenarnya norma ni kawan baik aku kat UM...dia di postingkan ke sarawak....pas tu dalam dok YM ngan dier tu..dier minta alamat aku...dier cakap nak pos barang...mana ler aku tahu dia nak bagi hadiah...Ha nak tgk adiah dier....ni ler dier



Alas meja dari Sarawak....time kasih ma.sbenarnya dah lama aku cari alas meja yang besar camni untuk umah aku..tapi x jumpa...dah kau bagi bleh la aku guna....time kasih smua...mungkin ari ni ari aku dapat ahadiah...ari korang pun akan tiba jugakan.....

Sbelum aku tamatkan N3 ni mai ler kiter tgk hadiah-hadiah yang aku dpat tu..
;;;
....
;;
'''



K ni ler present yang aku dapat dari orang tersayang.....time kasih skali lagi buat smua yang menyayangi diri ini...muups

daa...daaa

4 ulasan:



Unknown said...

beshhnyer!!! murah rezeki tur..byk dpt hadiah tanda ramai yg syg kan ;)

iNa said...

bestnye dpt hadiah... :) ..
rantai cntik......
geram tgk brg mas nie...hihi..

KO-KO SKBJ said...

ieda...
tima kasih...mungkin ari ni ari diana..esok ida plak...kan

KO-KO SKBJ said...

ina..
yer ker..suka brg kemas.
hubby ina pun slalu bg presentkan..
time kasih...

Post a Comment