Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

TUPPERWARE

salam smua......

jeng2 dah muncul dah....ok la tak de apa nak cakap cuma kalau ada sapa2 yang berminat nak membeli tupperware bleh la hubugi diana di 013-3343471 atau add jer ym dieana3681@yahoo.com..sapa yang beli ngan diana...diana akan bagi ler diskaun tu..disamping tu sapa yang berminat nak jadi ahli pun leh gak....nani cakap jer kat diana..diana akan registre untuk tupperware..

2 ulasan:



MAMASYAZA said...

wah...aktif berniaga nampaknye...gud

dieana said...

saja jer kak..he22..dari berceloteh saja baik berniaga..betul tak akak he22

Post a Comment