Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

{SELAMAT PENGANTIN BARU W_MAAR}

salam smua....

Ni nak cite skit pasal best friend aku.....
bestfriend masa kat UM dulu....cik ma...aku post dah ttgmu
slalu kalau dia baca blog aku dia cakap napa x letak gambar dier...
Jadi ari ni aku tunaikan....

C'ma ni kawin cuti skolah ari tu...(6/6/2009)
dia kawin ngan pak we dir si Wan tu....
meka dulu coupple masa kat UM lagi...
tapi diorang kejap jer terus clash n jadi kawn jerk...
c'ma jenis x suka couple....suka kwn2 jerk

Abis blaja kitorang bawa haluan masing-masing...
aku dapat kat maktab IPTAA..c'ma masih kat um
pas tu aku start kerja c'ma lak msk maktab kat P.pinang..

Kalau dah jodoh tak ke mana...c'ma n wan dapat satu maktab
make bercinta-cintun ler diorang kat sana..sampai ler kawin...

MA.....WAN
slamat pengantin baru...moga kekal ke anak cucu...
akhir skali ingat aku sokmo....

Ok sbelum beredar layan gambar c'ma masa dia kawin....da..da



0 ulasan:



Post a Comment