Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~PREMIUM BEUTIFUL~

Salam smua...

Dah agak lama aku tak berblog...he..he almaklum ler sibuk skit
dah tu cuti lak maka tak de ler masa....
Ptg ni baru ada masa skit

Takde aper just nak citer pasal Premium beutiful jer...
ari tu aku p klinik...cek pasal period aku...
Pas tu sambil2 tanya doktor camne nah suh cepat mengandung
Jadi dier showkan aku suh kuruskan berat badan...

Aku pun tanya ler kat kwn2 aku...aku sbenarnya bab ubat ni malas nak makan
Last choice diorang cakap cuba ler pakai "beutiful"
oh ya tak ya jugakan...aku pun cakap bleh ler...
Terus order kat kawan aku dan ari ni dapat ler aku set beutiful tu..

Ha ni ler dier barangnya.....jeng..jeng....
tengok bawah tu.....


tak tau ler dapat ker tak aku turunkan berat badan aku....kiter tggu hasilnya nanti....
ok daa.daa...coz banyak lagi N3 lain yang terbengkalai yang x sempat nak post.....

0 ulasan:



Post a Comment