Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

''hari-hariku''

salam semua...

Biasanya waktu mcm ni aku pasti ngan laptopku melayan diriku nie...
dah boring chat maka aku pun aper lagi coret la seba sikit aper yang aku
lakukan ari ni....he...he

tadi kat seklah kwn aku dok edit-edit pic.aku aper lagi terjah le dier..
oooo rupanya ngah edit pic dlm photo funia..cantik gak aku tengok....
aku pun diam-diam pergi kata laptop aku n terus onkan.....
aper lagi mengedit la aku ni pic aku.....ha....haa jadi juga aku buat...
dalam ati ni cakap pandai gak aku ni....(angkat bakul le plak)

dalam dok edit-edit gambar tu datang la plak datang la murid cakap
lebih kurang mcm ni le "cikgu..ni masa cikgu dah 15 minit cikgu lambat"alamak
terkantoi le plak x sedar rupanya masa dah berlalu.....aku aper lagi nak kontro malu ambil buku n blah la.......masuk kelas.

tak puas ati aku selagi aku tak siap ni..dok dalam kelas asyik ingat je.....takpe-takpe abis kelas jap ag aku akan settlekan....dah abis ngaja je aku terus cabut n masuk bilik guru siapkan pic tadi
...he..he akhirnya siap juga aku editnya..nak tengok tak..jeng-jeng.....
















Ha ni la antara hasil yang aku dapat....sbenarnya banyak lagi tapi malas la plak nak upload.....
aku dah pk-pk malam ni aku nak ltak la dalam blog.....nak kongsi ngan kawan-kawan....

Ha..tu citer gambar...citer pasal YM lak....tadi dok ym la ngan member2 aku ni norin..
wani n ramai la lagi....kitorang ni sbenarnya geng masa skolah lagi....
kitorang ingat nak buat reunion lak n plan-plannya nak dtg kat tempat aku ni Port Dickson.....ingat nak buat b-b-q tapi yang x confirmnya member aku
si mieda ni n mc 'jue ni x de msa kita dok chat tadi....
mieda ngah berpantang kat kg n mc'jue lak mcm biasa la sibuk keja.....
jadi ckp punya ckp kitorang dah tetapkan nak buat
bln 8 pas x teringak lak bln 8 ni posa....jadi aku cadang je lepas raya.....
dah abis bincang tarikh dok gaduh plak nak lepak kat hotel ker nak balik terus...
si norin ni merengek nak tidur kat hotel yang wani lak tak nak...aii pening-penig aku dibuatnya...last2 pk punya pk aku ckp kita bincang ngan semua dulu..
kalu nak tido ku nak booking hotel kawan aku tu kat Mayang Sari tu..
kalu kat c2 aku bleh la mintak diskaun 50% he..he..byk tu.
Last-last tak dapat ler jawapannya..tunggu ler nak buat camne kan....

tengahari abis skolah aku aper lagi balik la umah tido...nak masak suami jauh kat kl
sampai umah aku on je laptopku...ingat nak tido je tapi x bleh tido coz diorang dok ym aku pun aper lagi layan je la...sampai la diorang balik keja kul 5.30 aku offkan laptop n buat taik mata ler...gni la pjalanan idupku stiap ari.....nasib la ader laptop n broadband ni penemanku dikala sepi....alajiwang la plak..

k... la malas dah akiu nak taip....rasa cam ngantuk dah...kiter jumpe di coretan lain kali lak....mmm aku ni teringin bebenar nak dapat anak..tapi dah x de rezeki nak buat camne...
kalau aku ader anak bleh aku citer kat dalam blog ni..bestnya...cute la tgk blog-blog lain yang ader baby rasa cam jeleous je....he..he..aper la aku ni..tggu ler dulu.....sabar diana...
ok lah dah melalut ler tu..daaaa..daaa

0 ulasan:



Post a Comment