Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

hari-hariku di pD

isnin....

  • macam biaa la gerak dari bukit jalil kul 5.45 pagi....awal beb aku bangun biasa kalau kat PD kul 6.45 baru bangun..he..hee..sayangnya nak tinggal B.....
  • Bawa keta mcm biasa je x de la laju sangat sambil layan lagu.......
  • sampai kat tol Port Dickson dalam kul 6.20....lepas bayar tol teru specut coz aku rasa dah lewat dah......
  • lepas tol skit hujan berserta kilat..kuat benar....masa tu ader la perasaan takut ni..tapi menteng je...tengok kat jalan keta n motor tak banyak sangat....
  • rupanya motr berhenti kat hentian PD coz ujan...patut le.....
  • Sampai kat skolah kul 6.45a.m.naik kuarters jap letak barang n sempat lagi 2 tidor jap(Zzzzzz) tido sampai kul 7.20a.m dan p skolah....
  • Selamat ari ni x de assembly coz hujan....lepak dalam bilik guru je sampai layan blogg...(sempat lagi tu cikgu...aper punya cikgu le.....)
  • Masuk kelas cam biasa.....penat skit kalau ari isnin ni....paling x suke sebab jadual full.....
  • Masa kelas PJ cik Az ni(jurulatih Gimrama) minta buat TID utk prmilihan budak....aku pun suh la dier buat.....dah abis buat dia bagi aku present....coz bagi pinjm budak aku..thanks ekk.....ni la adiahnya...mentang2 la dier ketua penasihat KKJR..he..he
  • Balik skolah dalam kul 1.30p.m terus kuar p makan ngan CIk Az ni kat "JOM MAKAN'"
  • mmm best giler lama dah tak kena ikan bakar....
  • Abis makan berhneti jap beli rambutan lakkk(geram tengok rambutan merah2 kat tepi jalan tu.....
  • Balik umah terus makan rambutan sambil layan bloggg....
  • Ha ni la rutin harian aku kalau korang nak tahu....
  • ok aper-aper hal jumpe isnin depan ye...
  • daaa.daaa.....

1 ulasan:



KO-KO SKBJ said...

diana cantinya beg tu

Post a Comment