Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

::BIDADARI OH BIDADARI::

Tengok tajuk kat atas tentu korang tertanya aperkan dia
Bidadari..bunyi macam orang cantikkan...
tak bidadari ialah sejenis minuman yang dikeluarkan oleh DCL.
aku nak citer skit pasal minuman ni

sebenarnya minuman ni aku ambil untuk mencuci bahagian dalaman
disamping tu juga usaha aku untuk dapat anak...almaklum la dah 6 bulan aku
kawin tapi masih x de tanda lagi...he..he
kalau orang tua cakap kiter ni kena usaha apa salahnyakan....

Mulanya aku serve la internet cri info ttg bidadari ni....disamping tu
kawan aku si wanie ni dok citer kat aku pasal kebaikan dier
aku apa lagi cakap la kat B aku ttg minuman ni...
dia diam je n cakap kwn dier ada jadik ahli....
aku ape lagi suh la B call kawan dia....

B pun call la dan kawan B cakap nak antar malam ni....aku ni dah x sabar dah ni
nak tengok rupa dia mcm mana....
malam 2 kawan B datang dan bawa Bidadari.....ooo mcm ni rupa dia
nak tengok tak



ha tengok la kat atas tu.....dah tinggal separuh dah aku minum
best sangat...coz sebelum ni aku ni x suka nak minum or makan ubat-ubat ni
tapi takpe la dah kiter ni berusaha nak dapatkan anak
terpaksa la......
kalau korang nak tahu kebaikan dia ialah


• Membantu masalah keputihan

• Membantu mengatasi masalah senggugut

• Membina rahim

• Mengecutkan rahim

• Mengecutkan otot faraj

Menyempitkan faraj

• Menguatkan system kemutan

Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan (suami) semasa perhubungan kelamin

• Menambahkan kolagen dalam badan

• Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah

• Membantu menghilangkan bau badan dan mulut

• Melegakan panas badan

• Menegangkan payudara

• Membantu merawat IQ

• Membekalkan tenaga segera

• Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan

ha tu la antara kebaikan die.....
aku arap lepas ni aku dikurniakan anak
amin......buat kawanku wani moga tahun depan kita dpat anak ye.....
sebab aku tahu kau pun ambilkan...

0 ulasan:



Post a Comment