Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selamat tahub Baru 2010

Salam smua kengkawan...

Lamanya aku menyepikan diri
tah le malas he nak update blog ni
rasa tersanat la malas..
tak tahu ler kenapa
kalau penyakit ni menyerang

Ari ni (2/1/2010)
rasanya lom terlambat
utk aku mengucapka
Happy New Year
Selamat Tahun Baru
dekat kengkawan sana...

Apamacam aam tahun baru
Adakah smua aam 2009 tercapai
Aku????
Azam aku 2009 alhamdulillah
ada yang tercapai dan ada yang tidak

Azam aku 2010
~aku nak dapat anak
~aku nak jadi cikgu yang lebih baik dr dulu
~aku nak jadi isteri yang lebih baik
~aku nak ..............
~aku nak>>>>>>>>>>

mmm bnyak la lagi
dan yang penting
tahun 2010 ini aku akan
berkhidmat di sek baru
SK Bukit Jalil
nantikan kemunculanku

Aku akan hidup bersama huby
sebelum nikan PJJ
Aku arap akan dapat
melayari kehidupan dengan
aman dan damai...amin
doakan kami ek...

Apa lagi yer aku nak catatkan
rasanya ini saja
K la kalau penyakit malas
aku tak menyerang
aku nak selalu updated blogku ini

Daa...daaa.........

0 ulasan:



Post a Comment