Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Brodbandku Rosak

Salam,....

Dah bersawang agaknya blogku ni..maklum la x de masa nak updated sejak tukar sesi skolah ni...skarang aku skolah waktu petang maka banyak la yang perlu aku ubah......masa tido pun berubah skali.....

MMM dah lari tajuk dah.....sebenarnya malam-malam aku x leh on9 sebab brobandku dah rosak
Tah la tetiba jer x leh deteced n lampu nya x menyala...mmmm asalah la ni...makanya aku terpaksa ke celcom centre untuk membaikinya....yang menjadi masalah masa aku x de aku tak sempat nak peri..tah bila la nak pergi aku pun tak tahu..bengan betul la napa la tetiba leh rosak lak...

Ok la ni pun updated kat skolah...petang-petang ni laju skit wireless kat sini..almaklum ler scholnet punya wireless paham2 jer la....ok la aku nak cau dulu..byee..byee

0 ulasan:



Post a Comment