Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

HappY 1st Anniversary MiEnA

Salam smua....

21/12 merupakan tarikh yang amat penting dalam idupku.....ari ini genaplah setahun aku menempuh alam rumahtangga bersama hubby...aku bersyukur kerna dapat menikmati keindahan hidup ini...terima kasih buat kengkawan yang sudi wish kat aku x kira dalam FB,YM n Friendster...doa kalian mengiringi kehidupanku ini....

Antara ucapan yang sempat aku copy paste dalam FB antaranya

Nik Fadzil Imran
Nik Fadzil Imran
congrates! bila nak jemput makan drumoh?

Norman Affendi
Norman Affendi
wow..seronoknya

Noordiana Abd Rahman
Noordiana Abd Rahman
norman:apa yang seronoknya tu

Nor Aida
Nor Aida
cepatnyo maso berlalu....dh lama kawe menunggu !!!

Noordiana Abd Rahman
Noordiana Abd Rahman
tunggu jgn tak tunggu he2

Syaliza Zakariah
congrats diana.....

Iena Hamdi
Iena Hamdi
tahniah lagi sekali dear..

Norman Affendi
Norman Affendi
ye la..1st anniversary


Nurfidzah Ghanie
Nurfidzah Ghanie
happy anniversary...fz laks genaplah 4thn kawen ari kamis lepas...klu ikut calendar islam ler...hikhikhik....

Iena Hamdi
Iena Hamdi
happy anniversary dear...

Noordiana Abd Rahman
Noordiana Abd Rahman
fidza:tq antara org yang terawal ucap...dh 4 thn ek fiza happy anniversary too..
Kak iena: tq..antara yg terawal ucap...esok ucp lagi ek he..he

Nurfidzah Ghanie
Nurfidzah Ghanie
sorryler hya doa mengiringi ulangtahun perkahwinan naa :)...
terima kasih gaks tuk naa :)
nanti klu mmg ada kat kg next week meh la dtg makan nasi knduri kat umah deh...25hb kenduri kawen abg ngan kakak :)

Adi Atsauri
Adi Atsauri
congrates..hepi anniversary

Iena Sha
Iena Sha
hepi anniversarry diana.. :)

Noordiana Abd Rahman
Noordiana Abd Rahman
tq friends....doakan kami kekal hingga akhir hayat walapun byk dugaan yg terpaksa ditempuhi....aminn

Shahful Shaffiq
happy anniversary...congratulation....!kau lah satu2 nyer member kat skkbsr yg aku dpt dtg tgk bersanding n dpt bergambar lg...best!

Irliana Abdullah
Diana ni still honeymoon lah yer...moga kekal bahagia buat selamanya ...amin..

Elina Hani hepi anniversary dear... hv a blast celebration... dont forget to ask 4 da prezen... ;)


Dalam dok YM ngan norin.norin ajak aku celebrate kat Club Tasik Putrajaya..aku gerak ke sana dalam kul 12.ambil norin dan terus kunch kat sana...tq norin belanja aku ek...alang-alang dah kat putrajaya aku terus ke KPM tuk tanya status pertukaran aku...seenarnya tak tahu dah kuar saja jer pergi..tup2 aku dapat tahu aku berjaya pindah ke KL..aku rasa ni la hadiah yang paling bermakna dalam idupku kerna ari ini adalah anniversary aku dan aku dapat bersama ngan huby..tak yah nak ulang alik lagi dari PD ke KL.....balik terus post gak FB n antara reaksi yang aku dapat dari kengkawan ialah:

Noordiana Abd Rahman hadiah anniversary...akhirnya aku dapat bertukar ke KL yahoooooooooooooo....

Iena Hamdi
Iena Hamdi
wah tahniah... dapat ngajar mana tu?

Elina Hani
Elina Hani
huhuhu... aku ditinggalkn... waaaaa..... congrats anyway... :(

Noordiana Abd Rahman
kak iena:tak tahu lagi cuma tahu KL jer....
Kak elina: jangan la sedih kalau nak shopping datang cni org teman ek

Elina Hani
Elina Hani
ok la... nnt kite g celebr8 kt mid valley ekk... akak blanja... janji tau...

Fara Emi
Fara Emi
wah gembira nyer dia..congrats!

Noordiana Abd Rahman
Noordiana Abd Rahman
K'elina:ok cakap jer bila anytime bleh punya...
Fara: timakasih yer...memang teramat gembira

Khalisah Kadim
Khalisah Kadim
wah tahniah la kak diana..dah jd warga kl..huhu

Noordiana Abd Rahman
Noordiana Abd Rahman
lisa:tq...tadi masa akak p putrajaya ramai yang dtg tanya pasal posting..posting dah kuar p la tanya kat sana

Syahril Saleh
Syahril Saleh
suka...dapat kat ner...

Khalisah Kadim
Khalisah Kadim
ye ker kak? kat internet dah kuar tp bila lisa masukkan ic dia kata tiada dlm senarai penempatan ini..takpe nnt lisa cuba call sana..

Noordiana Abd Rahman
Noordiana Abd Rahman
skolah tak tau lagi...dia dah bagi tau negeri jer

Zahariman Ismail
Zahariman Ismail
kito ramaikan worih2 di k.l...pah ni kalu nk bekwoh wak kl jah. hehehe

Noordiana Abd Rahman
Noordiana Abd Rahman
ho la senang x payah kelik kg dah..biar ore kg mari sini plak

Ini lah saat yang paling menggembirakan hatiku.....tima kasih kawan2 dan doakan aku kekal hingga ke anak cucu


1 ulasan:



iNa said...

Happy anniversarry diana..
moga bahagia hingga akhir hayat..

dpt tukar lg ya??
mmg berita yg betul2 gembira.... :)
sedih kan bila terpkasa berjauhan dgn hubby..
Ina dulu same jugak..
Hubby duk JB..ina N9..
dkt2 2 thn kawen br hubby dpt tuka KLIA.......dpt duk same2..
kebetulan time tu Nabila br je lahir..
mmg rezeki Nabila kan?

Diana plak rezeki ulangtahun perkahwinan.. :)

Post a Comment