Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~HUBBY BALIK KG~

Salam smua..

Aku ni baru balik dari Hentian putra....hantar huby...hubyku terpaksa balik kg sensorang ari ni kerna makciknya meninggal dunia..kalau ikutkan hati aku pun nak ikut balik gak tapi memandangkan esok aku kena lapor diri kat skolah baru (SK Bukit jalil) maka terpaksa la huby baik sengsorang..

Makcik hubby eksiden ngan motor n terus x sedarkan diri
semoga rohnya dicucuri rahmat...amin..alfatihah
sama-sama kita doakan..
aku berharap huby sampai dengan selamat...

1 ulasan:



Aliaah Abdullah said...

mienaa!!
congratulation dpt skolah bkt jalil..
dkt yg amat sgt laa..
leh breakfast tiap2 pagi ngan hubby...
leh keluar rmh lmbat sket...
tak pyh la tekejar2 tiap2 hjg mggu nk blk kl..
leh kita slalu date kt restoran bawah tuh anytime, xyah tggu hjg mggu jerr...
heheheh...

Post a Comment