Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SeDih Bangat

Salam kengkawan...

Rasanya dah begitu lama aku menyepikan diri dalam dunia blog ni...tah la kadang-kadang kita meluahkan ikut mood kita kan..kalau kita rasa ok kita akan post mcm2 n3...malam ni rasa sangat sedih..kenapa?? biar la aku saja yang tahu kerna hanya aku yang tahu apa yang terjadi sbelum ni..

Kekadang aku terpk kenapa diorang tak dapat menerima kami sepenuhnya lagi...sedangkan sudah lama perkara ini berlaku..sudah banyak perkara yang aku lakukan untuk mengambil hati mereka..kenapa mereka asyik melihat kesalahan yang aku lakukan..kenapa kebaikan aku tidak dilihat olehnya....salah kah keputusan yang aku buat..kadangkala mereka tidak pk apa yang mereka lakukan membuatkan hati aku sakit...adakah smua ini salah aku?? tidak mereka terpk mereka juga melakukan kesalahan kepada aku.

Tidak ada orang yang nampak kesalahan yang dibuat..tah ler renunglah balik...moga ini menjadi pengajaran kepada diriku...aku menerima seadanya..

1 ulasan:



DjDayang Jack said...

salam diana...
tidak ada manusia yg sempurna. Hidup ni xlah selalu indah seperti yg diharapkan tetapi xlah selalu buruk seperti yg difikirkan. Jadi bersabarlah dlm menghadapi dugaan ini. Percayalah, pasti ada hikmah di sebalik suatu kepayahan yg menimpa diri. Kalau kita fikir ttg kesedihan, lagilah akan bertambah sedih. oleh itu, bergembiralah...bukan utk lupakan kesedihan tapi bergembira utk mengatasi kesedihan.

Semoga diana tabah hadapi semua ini. InsyaAllah...

Post a Comment