Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

lojik ker tidak???

salam smua...

Hari ni aku nak citer pasal smalam....

Smalam lepas balik skolah aku ngan ja (member aku) p la lukut..tujuannya nak p amik barang TUPPERWARE yang kengkawan aku order.....lepas pilih barang-barang yang nak kitorang p la cui n steam rambut....lama gila cuci rambut kat c2 best pun best sebab dia siap massage lagi..samapi 3 jam kitorang dimassagenya....

Lepas cuci rambut tanya la ja...nak p makan kat mana...ja cadang la nak makan kat PIZZA HUT....ok gak sebab dah lama x makan...skali kitorang sampai kat pizza lebih kurang kul 8.00.Cam biasa ler duduk n tunggu diorang datang serv la...dah la tempat kitorang duduk tu x dikemas panggil baru datang kemas...Pas tu tunggu lagi....dlam 20minit x silap kitorang tunggu datang la bawa oder...sambil pilih menu datang la seorang gadis yang nak ambik order cakap
"sorry yer kak PIZZA dah abis?kalau nak spegetti n nasi ada ler...punya la bengang kita orang
dah tunggu berjam skali abis.lojik ker tak korang?takkan la bleh abis sebab kat PD tu bukannya ramai org kalau hari biasa..kalau ari cti yer la dah abis...kitorang pun terus blah n kempunan sangat nak makan Pizza tu terus p makan KFC.

Itulah kisahnya....


0 ulasan:



Post a Comment