Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

pic RaYa YaNg x sEberaPa

Salam smua...

Rasanya belum terlewat utk aku menepek gambar raya yang ada dalam simpanan aku ni...
K la aku malas nak menaip panjang cuma nak tunjukkan gambar raya aku yang x seberapa ni

Meh nak cita sikit pasal gambar kat atas...ikut urutan yer he22...

  1. Mesti la tuan punya blog interprem dulu....sedih jer nampak....ni gambar candid huby yang tangkap x sedia pun lagi...
  2. HUby bersama mak n adik2nya
  3. Adik ipar aku mimi n epu n anak buah huby fina serta mak mertua
  4. Aku n Isha anak buah huby..gemukkan aku skarang..tah ler napa
  5. Ni bapa n mak mertua aku serta adik2 huby
  6. Family adik huby.T n husan serta 2 anaknya
  7. Mimi,epu n fina...adik kesayangan huby tur yang pompuan
  8. Aku n Isha lagi...
  9. Huby yang x sedar gambarnya disnap olehku
  10. Bapa n mak mertua serta adik bongsu huby...
  11. Kluarga aku yang kecik..buat tahun ni aku berdua jer insyaalah tahun depan bertiga..sama-sama kita doakan ek...
Ok lah tu jer la gambar yang seberapa semasa raya...x sempat nak snap gambar sebab saudara mara huby meyerang nasi dagang di umah kitorang sampai ler ke patang....cadangnya nak ambik gambar satu family tapi x sempat...ni jer la untuk raya 2009....

Da....daa

0 ulasan:



Post a Comment