Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

"JaLan-Jalan aT ParKSon OUG and SoGo

Salam smua.....

Dah lama x berentry pasal jalan-jalan ni.....ari jumaat aku balik KL...dari PD terus pecut ikut highway seremban sampai ler umah dalam kul 1 lebih....sukanya aku balik coz en.hubby cti ari ni x keja....dia cakap datang awal skit ek kita p jalan-jalan.....

Dalam kul3 something kitorang gerak dari umah...mulanya plan nak g sogo jer...skali en hubby plan nak ari kasut lak kat parkson...mula2 tu p sogo ingat nak window2 shooping jer skali terjebak le membeli handbeg n purse....(maaf hubby x dirancang ek..lagipun gaji masig-masing dah masyukkan)...hubby tgk aku dah beli dia apa lagi nak beli sama ler....dia cakap x kira jap ag p teman dia beli kasut ler....maka aku pun kena la ikut perintah...
dari hasil jalan-jalan kitorang maka ni ler yang kitorang dapat



Handbeg n purse untuk aku


kasut untuk huby

Ha kunun-kununnya nak window shopping..skali dah tershopping..nasib ler badan....daa.

0 ulasan:



Post a Comment