Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SELAMAT PENGANTIN BARU ADIKKU

Salam smua

Tajuk kat atas pun dah tahukan apa yang aku coretkan
Pada 6/12/2009 bersamaan hari ahad aku telah ke Teluk Intan Perak
bagi meraikan hari bersejarah adikku.
Adik aku ni cikgu gak dan isterinyanya pun cikgu tapi berjahuan la yang adik aku ni kat Johor isteri dia lak kat Sarawak..jahkan maknannya PJJ juga ler he....he
Mereka ni sebenarnya berjumpa masa belajar kat UTM skudai...bertunang tahun lepas dan tahun ni kawin...majlis pihak perempuan 6/12 manakala bagi belah keluarga aku lak 13/12..sapa yang bercuti mas tu jemput la ke umah aku yer....k la malas nak bercita layan jer la pic di bawah



acara membatalkan air sembahyang...adikku menghadiahkan rantai utk isterinya

perarakan pengantin lelaki (pihak aku la tu)

acara memlambung gula-gula...adat diorang kot sebelum naik pelamin

adikku yang serius di atas pelamin he..he

family aku bersama pengantin

adik aku bersama kakak ipar baru...sukanya dia


aku bersama kakak n qairina

1 ulasan:



iNa said...

Comel pengantin..
majlis pon meriah...
seronok kan...
musim cuti2 nie mmg musim kenduri kawen.. :)

Post a Comment