Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hobi my huby



salam smua kengkawan....
diam tak diam dah masuk ari ke 15 kita berpuasa ek...x lama lagi kita nak beraya..mm bestnya x sabar rasanya menunggu detik itew...
N3 kali ni aku nak citer pasal huby aku yang kat atas tu...
skarang dia dah ada hobi baru..jadi kalau aku x de x la dia boring sangat sebab dia dah ada penganti aku....spa ek penganti aku tu....jeng..jeng tengok la kat bawah tu

"""""""""""""""
::::::::::::::::::
>>>>>>>>>>
:::::::::
!!!!
???
?
?


Hah ni la benda yang mengantikan aku masa aku x de kat umah...hanya ikan ni saja yang dapat menemaninya siang dan malam...huby kata setiap kali nak p keja mesti dia tgk ikan dulu..bagi makan kat ikan baru dia p kerja..aku pun kadang2 suka bangat kat ikan2 ni...aku suka tgk time dia makan....
NAsib baik la ada ikan ni sekurang-kurangnya masa kita x de kat umah dia bleh la jaga umah kita..ma aku pernah cakap kalau kita bela ikan kat uah x de sapa yang brani masuk..bestul ker tak aku x tau la....
Ha yang kat bawah ni ada skit makan ikan ang huby beli..skrang kalau kuar p mana2 mesti dia cari tempat org jual ikan..katanya nak banyakkan ikan dalam akuarium ni...nasib la huby ak ni jenis rajin jadi air ikan tur x de la nampak kotor...dia kalau bleh tiap2 ari nak tukar air ikan..naik rimas aku dibuatnya...
K la 2 jer la yang nak aku kongsi tentang hobi B ....lain kali kalau ada ikan yang dibelinya akakku post kan dalam entry akan datang...k la nak masak dah nanti kalau masak awal petang bleh la p jalan ngan huby..

Daa....daaa

0 ulasan:



Post a Comment