Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

BERBUKA POSA DI PD

salam smua kengkawan...

Sedih ar ari ni sejak aku bergelar isteri ari ni paling aku sedih sebab x dapat menyediakan juadah berbuka utk hubyku...nak buat camne demi tugas aku terpaksa meninggalkan huby..
Biasanya aku menyediakan makanan utk huby kerna sebelum ni aku masih lagi bercuti...skarang skolah dah buka maka aku di PD dan huby di KL...
Tadi masa nak berbuka aku call huby tanya dia kat mana...dia cakap kat kedai ciannya huby.Takpe la B nanti jumaat ni kita berbuka bersama...
Tadi aku berbuka ngan Cik Az dan Cik mus..mkan nasi goreng daging merah jer..tak tahu nak makan apa..ramai org kat kedai tu..lepas makan terus balik x de mood la memikirkan hubyku..
kenyangkah dia?berbuka di kedai kerna ku tahu hubyku lebih suka makan di rumah dari di kedai walaupun kitaorang makan ngan budu pun...
Takpe la skejap jerk..dalam 2 minggu lagi kitorang bleh berbuka di ampung plak kerna cuti raya..mmm bestnya x sabar rasanya nak tunggu ari raya sebabnya tahun ni raya pertama bergelar isteri...k lah x de mood la aku cau dulu..
daa..daa

0 ulasan:



Post a Comment