Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:BERBUKA NGAN HUBBY:

Salam smua kengkawan...

Ari ni best sangat sebab dapat berbuka ngan huby...
Masa kat skolah hubby call cakap nak datang PD kul 2
Aku exited ler...napa dia dtg ek??

Huby datang sebab ada kerja n bleh la berbuka ngan aku...
Abis jer skolah aku terus cabut ngan WRD aku ke Lukut (dekat ngan pekan PD)
tunggu hubby kat tol LUKUT then tunjuk jalan tempat dia nak pergi..
Pas tu aku tinggalkan huby kat C2 dan huby suh aku balik mandi...

Balik jap mandi n salin pakaian...kemudian call huby..dia cakap dalam kul 5 lebih datang ler..
sementara nak tunggu kul 5 aku pergi la mandikan WRDku yang dah lama x mandi sejak balik
Kelantan ari tu....
Fuyooo lepas mandi tur aku tgk hensem plak WRDku ni....kemudian p tempat huby then jalan2
kat pantai jap(mcm org couple la plak bln2 posa ni)pas tu aku p order makanan kat kedai fovorite aku...menunya tomyam campur,ikan tiga rasa,kailan ikan masin dan ayam goreng kunyit...airnya cam biasa la Tea O ais laici...

Abis berbuka huby p tempat dia kerja tadi then trus balik KL..aku pun balik umah aku..maka esok la plak bleh jumpa ngan huby..x sabar rasanya nak berbuka sama2 kat KL esok..huby tunggu ek...ok ty je coletah aku...
Daaa...daa

0 ulasan:



Post a Comment