Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

"MASA UNTUK JAWAB TAG"

Salam kenkawan....he..he

dah lama upanya hamba tak berblog...almaklum lers ibuk skit....
Dah lama x berblog maka byk ler utang tag yang hamba kena jwb...

ok mula-mula hamba jawab yang etieyerywan bagi dulu ek.....

1. Apa perasan sekarang happy kerna aku n family dah ok balik..he..he

2. Saya nak makan nasi lauk ikan keli bakar dekat kedai Kak Ma....tapi sayangnya kedai tu kat KL ler..jauh nak p makan..biasa kalau kat UM ari-ari saya makan tu...

3. Saya x suka orang yang suka meninggi diri,suka tunjuk kekayaan..padahal takde le kaya sangat tapi cakap jer lebih...paling tak suka tau...low profile ape salahnya.tak yaha nak tunjuk2..

4. Impian saya menjadi isteri yang taat kepada suaminya...isteri yang terbaik....

5. Haiwan yg saya tidak suka snake....x suka sangat walaupun yang plastik..sebab menakutkan dan mula membayangkan sesuatu yang luas biasa..he..he

6. Saya harapkan dapat pregnant dan melahirkan anak untuk En...mie saya...

7. Jika boleh diputarkan masa saya nak bersama kawan-kwan yang segeng n sekepala ngan saya

8. Saya pada 10 thn akan datang dapat menjadi orang yang berjaya dan mampu memiliki aset-aset peribadi..Insyaalah

9. Hp saya adalah Sony Erisson....Nokia Music Ekspress yang B bagi...

10. Saya pernah bercinta sebanyak tak terkira kali....dan Mohd Suhaimi adalah cinta sejati saya...B ma sayang B..Muups

11. Saya suka pada handphone...kalau masa kat U dulu tiap2 sem mesti tukar punya..

12. Kawan2 saya smuanya baik ati....saya suka kawan ngan meka..

13. Pernah dikhianati oleh adik beradik sendiri...tapi sabar jer la....air dicincang takkan putus

14. Apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda berharap agar dia menyesali apa yang telah dia lakukan terhadap diri hamba....apa-apa pun hamba maaf kan dia..

15. Senaraikan 5 orang untuk di tag

  1. Aliah Abdullah
  2. Ina
  3. IedaLuvSham
  4. Kak Iena
  5. niera USM

1 ulasan:



Unknown said...

huhuhu!! nnt ieda buat ek ;)

Post a Comment