Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:..: JaLaN N Shopping KAT NiLaI 3::..:




salam semua...
Ni la antara pic yg sempat aku snap masa p jalan sambil bershooping kat Nilai 3 ari 2
kitorang pergi nilai 3 ni masa ari jumaat kalau x silap aku 26/6(sehari pas dpat gaji)

Banyak gak barang aku n kengkawan borong..........

tikar,cadar,kain,freme gambar n banyak lagik.................

ha...ha time dapat gaji biasa la.......

N3 ni lambat skit aku post coz aku x sempat nak write coz...
banyak kejadian yang jadi pada minggu ni....
balik kg,mertua sakit..hal skolah..n bla...blaaa....

malam ni baru la sempat ......nak buat camne kan.....
sbenarnya kitoran( aku ,kak az n Abot) tak bercadang nak ke cni.....

Ari jumaat 2 kak az cakap kat aku

Kak az: "Dieana, petang ni kiter p Nilai nak..?

Aku: Buat aper ek?

Kak az: Aku nak p beli tikar la?

Aku : Bleh gak lagipun aku dah lama x p sana?

Kak az: Ok set yer...kul 2.30 ciap aku p ambil kau,jangan lak kau membuta (Zzzzz)

Aku : OK, jangan risau ler (hik...hik),jangan lupa ajak Abot skali..

Kak az: Wokey,,,rojer'

Maka tepat jam 2.30 petang berangkat le meke p nilai 3........
masing2 tahan perut ni x nak makan...kunun2 nak makan sana le....
dah sampai sana......alamak perut masing2 dah berbunyi mintak di isi....

Sabar la perut.....tuanmu ni nak shoping jap....
Ala kitorang dah tengok karpet,tikar Bambo...aper lagi borong ler....
samapi 2 soran ambik.....alamak camne nak muat Myvi ni..bleh ker?
skali abang Bangla 2 cakap...takpe2 nanti saya leak kat keta awak....ah lega...

Abis beli tikar.....ha jalan lagi....kali ni nak cari freme lak.....
he..he aku dapat la freme bunga yang besau punya....murah gila...
aku dah kalabu mata ni....aper lagi ambik sambil 2....(tamaknya kau dieana)

Abot ni dah tak tau nak beli aper,banyak sangat harga pun murah giler....
dia pun ambik,ambik dan ambik dan bayar ler.....
Manakala si az ni tak tahu mana pergi....

rupa2nya p cari kain.....ooo patut la takde pun pompuan....
borong kain sampai 4 pasang.....dier cakap aku goda mamak 2 dari harga 80
dapat ler 30.....(oi pandai betul minah ni....)

Sambil jalan nak p kat keta 2....jeng2 aku nampak ler...conforter yang tergantung kat atas tu....
eee geramnya....aperlagi aku suh diorang pilih....n aku beli yang warna kuning air...ala yang aku pegang kat gambar atas tu la......ok dah...dah..mai kita balik..

perut pun dah lapar ni...tadi x u=ingat lapar shopping punya pasal....
aper lagik start keta...cari Mc'D....nak makan burger.....
pusing2 kat c2 nampakle Mc D......

Ha order teruslah makan.......
mmm makai sampai x ingat orang....
Abis je makan kitaorang gerak balik.....
kul 9 malam baru sampai umah....
ahh penatnya...tapi takpe berbaloi....

Dalam ati lambatnya esok....aku nak balik kl nak bentang tikar baru....tidur atas conforter baru...
nak tampal gambar kat dinding.....mmm sukanya....
malam call B cakap beli mcm2 kat Nilai 3.....
nasib baik B x marah........cma dia ckp napa x tggu dier...aku ckp le x de plan nak p....
orit B ckp ok..he..he nasib baik...

Aku pun aper lagi terus Zzzzz n esoknya balik kl.....
ok le.....kita jumpa N3 lain lak yer daa...daaa....


0 ulasan:



Post a Comment