Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

-FrusT BAngat-

salam smua
Dah lama x update blog ni
almaklum ler sibuk melayan anak bangsa ni...(bukan anak sdiri tau)
Tak de apa yg nak post..just citer pasal Caremal (puding gula hangus)
Esok bersamaan ari jumaat ada Port Lack kat sekolah..
jadi aku bercadang nak buat "caremal'
Balik skolah dalam kul 2 terus p pekan ngan Cik Az
Cari barang-barang nak buat tu...
Pas tu terus balik....
Janji ngan akak Pra Sekolah nakmasak kat sana...
dia ckp ok tapi sebelum kul 4 ler...aku pun set ok..
Sampai Pra dalam dekat kul 3...
terus ler bancuh caremal tadi.....
zapp siap sebiji...uhhh sedapnye..melelah air liur den...
Pas tu tengok bahan byk lg...tnpa buang masa bancuh lg..
masa tu tak tengok jam.....lepas bancuh tu letak dalam pengukus...
tgk2 jam dah kul 3.40ptg...
Alamak sempat ker masak...aku rileks jer..
sian plak tgk akak pra dah kemas2 nak balik..
skali aku rasa dah lama aku letak kat dapur...
aku pun angkat...masa nak terbalikkan puding tu.
tiba....tiba.. zappppppppppppppppppp
pudingku hancur berderai
sebab aper?????
upanya tak masak sepenuhnya lagi....
uhhhhhhhh frustnya....ingat nak bawa 2 p skolah esok...
tapi dapat satu jerk....takpe ler dah tak de rezeki...
yg tak jadi 2 aku panaskan balik then aku potong buat berbuka posa utk kwn2..
~Frust bangat~ok la kiter tgk esok plak ape akan jadi pada puding 2...
adakah abs atau aku kena buang...
kalau nak tahu tunggu ler esok yerk...
daa..daaa

0 ulasan:



Post a Comment