Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

BERsAMa KEngKaWan

salam smua....

Hari minggu bersamaan 1/11/2009 aku berkunjung ke umah kawan aku mieda di kota damansara.Tujuan aku ke sana adalah untuk menghadiri makan-makan sempena mieda menduduki umah barunya...Cewah ayat skema gila mentang-mentang la budak ngah periksa siap buat karangan contoh lagi utk budak2..he..he

Tak de la aku nak cita pasal kunjungan aku n kengkawan ke umah mieda...mieda ni kawan aku msa seklah rendah lagi.sebelum ni dia pun tinggal kat kota damansara gak tapi dia dah beli umah sendiri maka dia ajak la geng-geng kitorang lepak sambil makan2 n borak2 kat umah dia...aku ke sana ngan wani jer.Huby x ikut sebab ada keja.HUby wani pun sama gak..maka ari u kami berdua jdi ler bujang balik...

Yang bestnya kumpul masa ni sebabnya mek sa yang tinggal kat johor sanggup turun ikut serta kitoraang..apa lagi berborak panjang la kitorang..dari jam 12 sampai ler ke 8 malam..mieda buat speggeti,mee dan mihun goreng..makan tu tak penting yang penting borak memborak la..yang mana bawa anak n suami masing2 dah lupa dah..suami ke mana anak ke mana...cantik ar umah mieda ni..kondominium sesuai la utk dia yang baru anak 2...harga kat area kota damansara ni bleh tahan mahalnya....mmm cuba gak tanya dia napa x beli umah teres kan slesa skit..dia kata kalau umah teres area cni mahunya samapai 400k...tu pun kondi yang dia beli dekat2 200k..betul gakkan,takper la asal ada umah sendiri..dok kat kl ni baik ler ada umah sendiri dari kita menyewa dengan orangkan..gk la ada rezeki ak pun menidamkan sebuah umah untuk tempat kami berteduh...alamak lari tajuk la plak..ok..ok sambung balik

Lepas jer tetamu jemputan smua dah sampai maka berbuka la cite yan dulu-dulu..gelak sana, gelak cni almaklum la dah skali skala jumpakan...lepas jer makan-makan maka kitorang turun ler kat swimming pool kat bawah kondo mieda nak suh budak2 ni main....last2 smpai ker malam kitorang berborak..nasib huby x call suh balik...kalau tak kecut gak perut den nak manjawab..ala lagipun dia tau bini dia ni p mana....

Dah abis swim sma kitorang gerak balik ke umah masing2..maka layan la pic-pic dibawah untuk tontonan umum



semua buat model gg...sapa pemenangnya



lagi skali model gg...masa ni huby meksa ngah ambil pic


ni la anak mieda mikail..masa dia g umah aku ari tu anak tu masih kat dalam perut...he.he


rizky ngan Umi na


dekat kolam renang....kondominium mieda....damia,sofea dan rizky...

k tu er la...isah di hujung minggu bersama kenkawan lama..da..da



0 ulasan:



Post a Comment