Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

--beNgaNg

Salam smua...

asyik-asyik kena marah..asik-asyik kena wak tu la wak ni la..smua kita buat tak kena..sakit ati betul la...macam la dia sorang yang perfect.tahu la dia berkuasa.kalau dia tu bagus sangat napa smua orang kat sekeliling ni x suka dia...napa tolong cakap...

Citanya cam ni tadi masa ngan jaga periksa Sains..ada la seorang makhluk Allah datang tempat aku..masa dia datang tu sib baik aku ngah ajar n tgk budak kalau time tu aku duduk n marking kertas budak lagi parah...lepas tu dia siap bagi isyarat ngan tangan kat aku suh datang tempat dia dan antara dioalog

Orang tu: apasal awak pakai baju sukan ari ni?
Aku: tersenyum n tersipu-sipu diam
Orang tu: Kan minggu ni periksa pakai ler baju kurung
Aku: senyum dan sengih jer la..(dalam ati dh aku cikgu PJ pakai la baju sukan,biasa ok jer napa ari ni x leh lak) bengang la
Orang tu: diam dan terus blah..

Lepas tu aku pun p kelas kawan aku yang ngajar PJ gak n pakai baju sukan gak hari ni

Aku: Abot ada orang tu sound kau tak?
Abot: napa? x de pun
Aku:Bengang la aku dia sound aku suh pakai baju kurung,biasa ok jer
Abot: tah la apa yang salahnya kiakan cikgu PJK kawan aku mengiakan lagi..
Aku: X aci ni kau x kena sound aku lak kena..marah oii
Abot:Rileks la kaukan Ketua PAnitia tu sebab dia cakap kat kau suh inform kat aku
Aku: Ye la kau.Kau kan anak emas dia aku ni sapa la..(sedih he2)

Tu la perkara yang membuatkan aku bengan ari ni..maaf ek kat orang yang berkenaan

0 ulasan:



Post a Comment