Aku DaN Dia in MeMory....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

"HUBY KU EXIDENT"

Salam smua kengkawan..

MInggu ni sedih sangat...
nak tahu tak napa?
Sepanjang minggu ni aku asik ulang alik dari PD-KL
napa ek???
ala tengok entry kat atas dah tahu napa

Yer betul huby aku excident....
masa isnin pagi dia masuk kerja
tgk siap2 nak kuar ada la sebatang besi pagar lori ni terhempap atas kepala dia
lalu kena la 5 jahitan...
dalam kul 12 hubby call akuu cakap kat klinik
aku pun mintak ngan GPK nak balik KL...
sambil tu mintak CR 1 ari..dalam ati ni risau ,sedih mcm2 ada
HUby cakap dia ok..tapi aku tak tgk ngan mata aku sendir

Bayangkan dari PD ku pecut ke KL x sempai pun sejam
ambik dia kat klinik n bawa balik umah...
tgk atas kepala dia seriau (bhasa klate) sebab aku ni jenis penakut skit
Nasib la x teruk sangatt...

Esoknya mak n bapa mertua aku datang tgk anak kesayangan dia
suka la dia....aku pun tumpang skali ler...
Ari ni aku dah datang skolah mcm biasa n yang bestnya huby pun ikut
aku datang PD seba dia dapat MC 3 ari...
sakit2 pun sempat lagi teman icterinya..he..he
ok la tu jer la nak kongsi pasal huby aku...
Alhamdulilah skarang kesan jahitan tu dah elokla skit...

0 ulasan:



Post a Comment